Tehnikamaailm, Tõnu Ojala
Ehkki välismõõtmetelt pole uus Kia Picanto oma eelkäijaga võrreldes justkui muutunudki, leiab spetsifikatsiooni süvenedes siiski 1,5 cm võrra pikenenud telgede vahe, mis mõjub soodsalt nii sise- kui pakiruumile.
Lõuna-Euroopas menukad pisiautod jäävad Eestis sageli tänamatult tähelepanuta. Eesti autoostja on väike-kesk- ja keskautode ning SUVide „usku“ ja nii ei võta siinsed maaletoojad neid sageli isegi mitte mudelivalikusse. Aga asjata, sest positiivselt üllatada oskavad needki.
Nagu tõestab uus Kia Picanto, teevad tänapäeva pisiautod ruumikasutuse osas sõna otseses mõttes imet. Esiistmele mahub tänapäeval loomulikult probleemideta praktiliselt igasse autosse, ent üllatuslikult õnnestub end vaid 3,6 m pikkuse pisiauto tahaistmele „voltida“ ka 186 cm kasvu juhil – olles enne esiistme enda järgi paika pannud! Tõsi, sõiduasendi leidmisel väga nõudlik olla ei saa, sest rooli saab reguleerida vaid üles-alla ning istmeasend ise on kõrgevõitu. Istmepadi omakorda on lühike ning iste eriti külgtuge ei paku. Praktilisust lisavad aga laialt avanevad suured uksed (taga siiski väiksemad).
LOE EDASI: https://www.tehnikamaailm.ee/pisemast-pisem/